Cliënt heeft al een account maar krijgt de welkomstmail niet binnen

Gewijzigd op Ma, 30 Sep om 10:18 AM

Dit kan een paar oorzaken hebben:

  • Is deze misschien in de ongewenste mail van de cliënt terecht gekomen? Laat de cliënt dit even checken.
  •  Klopt het e-mailadres van de cliënt? Controleer dit voor de zekerheid. Het kan ook zo zijn dat er een vertraging op het binnen komen van de mail zit.   
  • Het account van de cliënt staat op inactief. Zodra een account op inactief staat krijgt de client geen mails meer vanuit het platform. Zorg eerst dat het account weer op actief gezet wordt en verzend de welkomstmail dan opnieuw. Mocht het je niet lukken om het account weer op actief te zetten, stuur dan een e-mail naar de helpdesk (mailadres onderaan het platform).  

     

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren