Ja, dit kun je zelf doen door de onderstaande stappen te volgen:
- Ga naar 'Cliënten'
- Klik op 'Andere cliënten'
- Voeg bij motivatie het volgende toe: Cliënt heeft al een account
- Zoek op e-mailadres, naam of geboortedatum
- 'Actief' en 'Inactief' aanvinken aan de linkerkant
- Zoeken
- Klik op de naam van de cliënt
- Klik op de knop 'Mijzelf koppelen'
- Klik in het linker rijtje op 'Details'
- Klik op de knop 'Activeren'
- Nu is de cliënt weer geactiveerd
Lukken bovenstaande stappen niet stuur dan een e-mail naar de helpdesk (mailadres onderaan het platform) en vermeld hierbij het e-mailadres van de cliënt.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren