Ik krijg de melding dat er al een gebruiker bestaat met het e-mailadres. Wat kan ik doen?

Gewijzigd op Ma, 30 Sep om 10:17 AM

Je kan een cliënt zoeken binnen je eigen caseload of zoeken buiten je caseload. Als je de cliënt al eerder behandeld hebt kan deze staan bij 'Mijn cliënten'. Heb je de cliënt nog niet eerder behandeld maar is deze door iemand anders behandeld volg dan de volgende stappen: 

  • Ga naar 'Andere cliënten' 
  • Voeg bij motivatie het volgende toe: Cliënt heeft al een account 
  • Zoek op e-mailadres, naam of geboortedatum  
  • Zoeken 
  • Klik op de naam van de cliënt 
  • Klik op de knop 'Mijzelf koppelen'


Let goed op dat het account van de desbetreffende cliënt actief is. Als dat niet het geval is staat er in het rood 'Inactief account' bij de naam. Je kunt ons dan mailen met het verzoek om het account te activeren.


Bij een actief account wordt er nu een koppelverzoek naar de cliënt gestuurd. De cliënt moet eerst toestemming geven om jou te koppelen als begeleidend hulpverlener. De cliënt kan het verzoek ook afwijzen.


Mocht je er nog niet uitkomen neem contact op met de helpdesk. Het e-mailadres van de helpdesk staat onderaan het platform vermeld.

 

 



Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren