Je hebt geklikt op 'Wachtwoord vergeten?' en je e-mailadres ingevoerd, maar je ontvangt geen e-mail om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Controleer de volgende punten:
- Heb je een typefout gemaakt in het e-mailadres en/of wachtwoord?
- Is de e-mail in de spambox terecht gekomen? Controleer de spambox of ongewenste mail.
- Is het juiste e-mailadres gebruikt bij de aanmaak van je account? Vraag de helpdesk om je e-mailadres te controleren op correctheid en/of spelfouten
- Log je in op het juiste platform? Controleer het webadres (URL) van het platform. Vraag eventueel de helpdesk wat het juiste webadres is. Het webadres is ook te vinden in de welkomstmail.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren