Kan ik mijn account verwijderen?

Gewijzigd op Ma, 14 Okt om 2:01 PM

Ben je nog gekoppeld aan een zorgprofessional?

Stuur dan een bericht naar deze persoon of de praktijk met het verzoek om je account te verwijderen. Zij kunnen dan jouw verzoek naar ons doorzetten.

Let op, het verwijderen van een account is wel definitief en onomkeerbaar. Je kan er ook voor kiezen om je account te deactiveren. In dat geval kun je niet meer inloggen en ontvang je geen mails meer vanuit het platform, maar blijven je gegevens wel bewaard. Dit kan handig zijn in het geval dat je in de toekomst toch gebruik zou willen maken van Evie.

Als je dit wenst kun je dit wel aan ons doorgeven zonder tussenkomst van je zorgorganisatie.


Ben je niet gekoppeld aan een zorgprofessional?

Stuur een e-mail naar de helpdesk met het verzoek om je account te verwijderen. Vermeld in de mail de website link (URL) van het platform waarop je een account hebt. Deze link vind je boven in de adresbalk van je webpagina.  Het verwijderen van een account is wel definitief en onomkeerbaar. Je kan er ook voor kiezen om je account te deactiveren. In dat geval kun je niet meer inloggen en ontvang je geen mails meer vanuit het platform, maar blijven je gegevens wel bewaard. Dit kan handig zijn in het geval dat je in de toekomst toch gebruik zou willen maken van Evie.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren