Ik krijg geen sms code binnen om in te loggen

Gewijzigd op Di, 22 Aug, 2023 om 11:20 AM

Er is soms wat vertraging bij het ontvangen van een sms. Wacht nog een paar minuten of probeer het later nog eens. De helpdesk kan helaas geen nieuwe sms-code versturen. Mocht je toch meteen gebruik willen maken van het platform gebruik dan je herstelcodes, welke je gekregen hebt tijdens het installeren van de twee-staps-authenticatie.  

Ervaar je vaker problemen dat de sms later of niet aankomt en wil je daarom toch overstappen naar een authenticatie-applicatie dan kan je dit zelf instellen op de volgende manier:  


  • Instellingen 
  • Twee-staps-authenticatie
  • Twee-staps-authenticatie instellingen aanpassen 
  • Vul je wachtwoord in
  • Kies hoe je authenticatie-codes wilt ontvangen  

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren